ojdå, en månad sedan..

nähä, jag blev inte flitigare på att blogga efter att jag acklimatiserat mig på Polar. Så det kan gå...

Nu är det då färdigjobbat för den här gången, äntligen! Uppskattar såklart att jag har ett relativt säkert sommarjobb år efter år, men det är ju inte vad jag vill göra med mitt liv. Måste verkligen försöka få mig ett annat sommarjobb nästa år, något som har relevans för min utbildning...

Om ni tycker att jag är frånvarande denna vecka så beror det på att det ju faktiskt pågår ett Friidrotts-VM, om ni nu har missat det =). Sitter alltså klistrad vid teven från morgon till kväll, tack och lov är lilleman samarbetsvillig och går med på att se film eller spela dataspel medan jag sitter och glor på dumburken!

Nu kom Älskling hem, så utförligare uppdatering kommer en annan dag... kanske...

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Mia

Men spänning väntar jag på att höra hur det går med pluggandet ;)? Jag kan säga att jag knappt tittat i böckerna :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback