On demand!

Glömde ju berätta om gårdagens höjdpunkt, nämligen föreställningen med Jonas Gardell på Kulturens Hus i Luleå! Som jag hade sett fram emot denna kväll, har längtat efter att få se honom live i flera år. Och jo, han levde upp till förväntningarna!! Vilken kramp jag hade i käkarna när det var slut, och mascaran hade man lite varstans i ansiktet efter allt asgarvande =) Saknade dock musik i föreställningen, i alla de shower jag sett på TV så har han ju haft med ganska mycket musik. Så det var synd, men det spelade egentligen ingen roll för han är lika hysteriskt rolig ändå, varvat med allvar då och då...

Sådär
Mia, var jag duktig nu?? ;-)

Nu ska jag stappla iväg mot sängen så att jag kanske orkar upp i tid i morgon bitti, mycket att göra! (läs; skriva...)

God natt med er!

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack :) Nu vet jag att du har gott om energi i veckan när vi ska brottas med uppsatsen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback