Gjort konditionstest idag!

Puh, har precis kommit från gymmet där jag gjort ett konditionstest. Det kallas Coopers test och innebär att man ska springa så långt man kan på 12 minuter och sen finns det en tabell där man kan se hur man ligger till konditionsmässigt.
Är faktiskt rätt nöjd med mitt resultat (röda ringen). Jag orkade 2000 meter på 12 minuter, så jag ligger ju snarare i överkant än i underkant av den kategorin. Och bättre ska det bli!!
Nu ska jag käka min Keso mellanmål med hasselnötter, blåbär och tranbär! Mums!


Kommentarer
Postat av: Sara

Postat av: Sara

kanske ska skriva också :P



Duktiga duktiga du! :) Jag vill också, men du får peppa mig då bebis har kommit så jag kommer ner i min match vikt igen. Vi kan väl börja med promenader?? ;)

2011-03-18 @ 10:34:55
URL: http://paxe.blogg.se/
Postat av: suzan

Gillar de där kesoförpackningarna, så gott!

2011-03-23 @ 06:34:54
URL: http://www.ettdussinpannor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback