En veckas jobb kvar

och vad händer sedan? Vill ha besked från Luleå tekniska, så att jag kan börja planera min höst. Men nejdå, man får vänta. Och vänta. Och vänta. Nåja, snart så.

Idag har jag och Vilden och hundarna haft en cykeldag. vi har cyklat och cyklat och cyklat. Har köpt Springer till cykeln nämligen, så nu får hundarna följa med ut på motionsrundor :-). Väldigt bra, nu är de för trötta för att vara ärvensamma.

Så som sagt, vi har cyklat i några timmar, sedan for vi hem och åt lunch och sov middag. När Vilden steg upp så packade vi ihop oss, satte oss på cykeln (igen!) och for till lekparken, där vi hade minipicknick och åt mellis. Mysigt, men inte det lättaste att mata en tromb.

Sedan kom Älskling hem från jobbet klockan fyra, och sedan dess har det varit full rulle. Kompis M är här, de håller på med crossaren och bilen. Jag bjöd på finmiddag ikväll, pepparbiff och egengjord klyftpotatis med mera. Gott!


Musik som spelas hos mig just nu

Idde Schultz - Högre mark
Green day - Working class hero
Danny - Play it for the girls


Gör på mina lediga stunder

Läser Harry Potter och halvblodsprinsen
Cyklar!

Borde

Fortfarande koppla in digitalteven
Gå ut och kantklippa vid rabatterna

Men istället

Så cyklar vi!

Senast lästa böcker

Samma som senast

Bäst just nu

Förbättring av vädret väntas

Sämst just nu

Att nära kompis O är försvunnen, någonstans i Frankrike eller Spanien.
Kompis N:s hund är död, 17 år gammal. Saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback