Sommar och sol....

....och som vanligt tycker jag inte alls att det är speciellt skönt, eftersom huvudvärken kommer som ett brev på posten så fort jag vågar mig ut i solgasset. Men det ser ju fint ut i alla fall :-) Jag får väl sitta i köket och titta ut och njuta av vädret på det sättet istället.

Jobbar på med mina rabatter just nu, köpte lite blommor igår, men ändå mycket kvar att göra. Dessutom måste gräsmattan gödslas, häcken rensas och beskäras, vinbärsbuskarna klippas ner och några rabatter behöver flyttas ut en bit från husväggen. Jo just det, häggarna behöver även de beskäras, men det får vänta till hösten. Snart har vi nog fullt upp med husmålandet.

Nej, nu vill sonen kliva upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback