Tentan avklarad....

...och dessutom blev jag tant till en liten Irmelin idag, inte dumt :-D Vissa dagar är bättre än andra.

Tentan gick väl hyfsat, väntar mig inga underverk direkt, men med lite flyt så klarade jag godkänt... Är då inte missnöjd, det gick så bra som jag kunde vänta mig.

Igår var jag på filmpremiär här i Älvsbyn med Mor, Alla FMV-anställa var inbjudna att se filmen Solstorm, eftersom Esrange har sponsrat inspelningen, så jag fick vara mammas respektive :-D
Filmen var riktigt bra, så nu har jag lånat boken av Mor och tänkte hinna sträckläsa ut den innan nästa kurs börjar den 7:e.

Annars knallar väl allt på ungefär som vanligt, Vilden är en riktig tokstolle och har faktiskt börjat prata ganska mycket. Dock rök lockarna igen i söndags, han började vara lite väl långhårig.


Så nu ser han ut såhär igen, dvs som en POJKE! :-D

Före klippningen däremot;


Fast han är ju alltid precis lika snygg såklart!

Ja, hans babblande, ja.... nu hör man faktiskt att han börjar anstränga sig för att göra sig förstådd, och så blir han sur när man inte fattar vad han menar :-D

Några smakprov:

Kikki - Kex
Näna - Stjärna
Boooo - Bok, eller boll, beroende på sammanhang =)
Hallooo - Hallå

Idag blir det ingen lista, orkar inte. Får göra det nästa gång istället!! Nu ska jag återvända till min bok.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback