Usch vilken helg

Och då började den ändå så bra med att "flyttlasset" gick till Brännmark för en helgs mys och skoterkörande. Problemen började dock lördag natt när Vilden började kräkas igen. Gav honom ett Klyx för att sätta lite sprutt på det hela och få honom att göra nummer 2, men inget hände... samtal med akuten och sen en bilfärd på 8 mil mitt i natten för att de skulle få ge honom ett till klyx (med slang, vi har bara lång pip på våra här hemma...) Hände dock inget då heller, så vi blev hemskickade för att vänta ut det. Vi hann dock precis de 8 milen tillbaka (detta var då vid fyra-halv fem på morgonen) och krypa till sängs när Vilden fick superont i magen och började kräkas som en galning. Varken jag eller Älskling var i form för att köra bil då vi hade varit vakna i drygt ett dygn, så vi fick ringa sjuktaxi. Tillbaka till Sunderbyn för röntgen av Vildemagen. Inget fel förutom den förstoppning som vi ju redan visste fanns där, så vi blev hemskickade igen med ny medicin. Nu mår han bra, men bajsat har han inte, så förmodligen blir det till att åka in igen i morgon.. Fy f*n vad jag är less på detta.

Idag har vi varit en sväng till Brännmark och lastat skotrarna och fått hem dem för uppställning över sommaren, och sen har jag tvättat min snygga men ack så smutsiga pärla.. Vägarna kring Brännmark är inte direkt torra än om vi säger så.

Nu ska jag ta mig en cigg ute i vårsolen innan det är dags att väcka Vilden.

Hej med er

Kommentarer
Postat av: Anette

Jaha, va tufft, kom på att vi inte ens hunnit kolla in i willes rum å se hur han har de :)

Ja vi har de superbra här, ska ta å titta förbi er nån dag i vår hade vi tänkt.

Hur har ni de då?

Postat av: Anja

meeen stackars liten, hoppas de blir bättre.. inte kul å va förstoppad:(

2009-04-14 @ 10:58:06
URL: http://anjaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback