Utmaning dag 7 - min bästa vän

Jaa ni, här blir det väl lite av en definitionsfråga =) Den som vet allra mest om mig och alla mina fördelar och nackdelar och ändå på något magiskt vis lyckas älska mig för den jag är, är såklart Älskling =) Men jag stryker honom från rubriken här eftersom det handlar om "bästa VÄN". Så jag skulle väl tro att svaret på den här frågan är ganska givet, det är naturligtvis Sara. Vi har känt varandra i cirka 10 år, även om det har varit perioder under den tiden när vi inte har umgåtts. Men de senaste fem-sex åren har vi umgåtts mer eller mindre dagligen, och det finns nog ingen människa i världen förutom Älskling som vet så mycket om mig som hon. Hon är en suverän vän, alltid redo att stötta mig när jag har det jobbigt och att dela min glädje när det hänt något bra. Det finns inte många människor som jag kan sitta tyst tillsammans med långa stunder i sträck, men hon är en av dem för det blir aldrig en obekväm tystnad. Visst har vi haft någon dispyt under åren, men det är väl helt enkelt sådant som hör till när man umgås så mycket som vi gör =). När det händer mig något, bra eller dåligt, så är hon och Älskling alltid de första som får veta det, och Saras åsikter betyder mycket för mig.
Älskar dig gumman och jag är sååå glad att du är min vän!

Kommentarer
Postat av: Ellie

oj så fint skrivet!! visst är det underbart att ha en sån vän =)

Postat av: Sara

Nååå gumman!!! Jag blir ju alldeles tårögd. Älskar dig också vännen, du är helt klart bäst!! Puss <3

2010-12-08 @ 08:23:40
URL: http://paxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback