Lite sent, men utmaning dag 3 - mina föräldrar

Oj oj, vad ska jag berätta om dem då?? *funderar* Till att börja med så lever de inte tillsammans, de skiljde sig när jag var ungefär sex år. Mamma heter Charina, bor i en lägenhet här i Byn, jobbar på RFN och läser en HEL del böcker, något som definitivt har smittat av sig på mig. Hon älskar att göra Traderafynd, framförallt ljusstakar och ljuslyktor och tittar mycket på engelska deckarserier på TV. Två saker som jag avundas henne är dels hennes förmåga att klä sig väldigt snyggt, dels hennes snygga ben!

Pappa heter Börje och bor tillsammans med sin fru Susanne i ett grönt och vitt hus i Vidsel. Även han jobbar på RFN. I huset bor även ett par katter och en hund, så han gillar djur väldigt mycket. Pappa verkar alltid ha något att göra och sitter sällan stilla! Och dessutom verkar han trivas med att ha det så =). På somrarna hittar man dem oftast i stugan ett bit utanför Vidsel och på hösten är det älgjakt som gäller. Om jag ska berätta om något som jag avundas honom också, så är det nog framförallt hans energi.

Sisådär, det var litegrann om de som satte mig till världen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback