Utmaning!

Fick en utmaning av min syster, så det är väl bäst att man gör den då =)

Vad gjorde du för 10 år sen?

Oj, 2002 alltså.... då gick jag gymnasiet här i Älvsbyn, spelade teater och hade rätt kul =). Var tillsammans med Älskling sedan två år tillbaka, och vi hade väl börjat gå i tankar om att flytta ihop redan då... Annars tror jag inte att jag gjorde så mycket!

Vad gjorde du för 1 år sen?

I januari i fjol hade jag just varit rökfri i en månad, tränade mycket och försökte få ordning på kosten pga ett bröllop som låg inte alltför långt in i framtiden =) Var arbetslös och gjorde inte mycket annat än tränade.

Fem snacks du gillar?

Haha, ja här finns väl alltför mycket att välja på =). Men ostkrokar, choklad, sura godisar, parmesanchips och mögelost är väl det som ligger högst i topp!

Fem låtar du kan hela texten till?

Nu kan jag ju fruktansvärt många sånger utantill, så jag tar väl valfri spellista på spotify till hjälp...
- I know him so well
- Da da dam
- Vain glory opera
- Så länge skutan kan gå
- Himlen är oskyldigt blå

Fem saker du skulle göra om du blev mångmiljonär?

Betala bort huslånet, renovera badrummet, glasa in altanen, resa mycket och lägga undan en hel del pengar åt Vilden!

Fem dåliga vanor?

Biter på naglarna. Låter mitt dåliga humör gå ut över Älskling. Genererar enorma mängder disk i form av kaffekoppar! Tar upp 3/4 av sängen. Glömmer ofta tvätt i tvättmaskinen....

Fem saker du gillar att göra?

Vara med min familj, laga mat, träna, träffa mina kompisar, köra skoter!

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa?

Leopardmönstrat (spelar ingen roll vad för sorts plagg!), hatt, stringbikini, manchesterbyxor eller såna där korta strumpor med volang på skaftet som Foki brukar ha.....

Fem favoritleksaker?

Datorn förstås! Mobiltelefonen, skotern, mina scrapbookinggrejor och min glassmaskin.


Fem personer som du vill se göra denna utmaning?

Sara
Ann
Annica
Linn
Lillebror

Kommentarer
Postat av: Anette

Leopardmönstrad stringbikini..kom igen nu Lisa, de kan du väl bjussa på :D

Postat av: Åsa Olofsson

Hej hittat din blogg via din systers blogg...Kör ju LCHF och så och vart intresserad av kryddan du rekomendera. Men en fråga hur mycket socker per 100g innehåller den? Får inte fram det på sidan. Den verkar nämligen inte alls vara socker fri den innehåller ju brunt socker.

MVH Åsa

2012-01-29 @ 22:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback