Sjätte dagen över tiden.

Och ingen bebis på G :-/ får försöka se det lite filosofiskt men just nu är det rätt svårt... Som om det inte räckte med att vara mer än övermogen så har jag även fått världens förkylning med hostan från h-vetet. Vi kan väl säga att sömnen inte direkt är den bästa!

I morgon är det dags för besök hos BM ifall det nu inte händer något innan dess, vi får väl se vad hon säger. Nu börjar jag faktiskt vara liiiite bekymrad över storleken på bebis, det är inget som oroat mig tidigare... Menmen, ut ska de ju alltid så förmodligen löser det sig ändå :-)

Nu ska jag gå och stoppa i mig lite frukost...


Kommentarer
Postat av: anette

Det tar tid att skapa underverk :-)
Innan veckan är slut är bäbisen ute, jag lovar!!

Postat av: Sara

Visst var du beräknad före ul till den 8e? Då kanske det händer snart då :-)

2012-11-07 @ 09:36:33
URL: http://paxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback