Mjölkstockning och första skrattet!

Igår kväll började jag känna mig smårisig och inatt hade jag riktigt ont i det vänstra bröstet. Tog tempen som då låg på 38,5. Vet inte hur mycket som är influensa och hur mycket som beror på mjölkstockningen men nu har då jag och Alvar med gemensamma krafter fått bort värsta stockningen i alla fall. Usch, andra mjölkstockningen sedan Alvar föddes. Med Wille fick jag det bara en gång men den gången var jag riktigt dålig.

Alvar firade i alla fall in den här dagen med ett första skratt, snacka om att det går rakt in i hjärtat!


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Molly ♥ och bonusen Simone ♥

Åhhh det första skrattet glömmer man nog aldrig. Man blir alldeles varm i hjärtat <3

hoppas mjölkstockningen ger sig fort =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback