Vilden 7 år

Ja herregud, vart tar tiden vägen? Det går knappt att förstå att det är sju år sedan vi var på BB på Sunderby Sjukhus och fick träffa dig för allra första gången! Snacka om att livet vändes upp och ner på ett ögonblick när jag såg ditt ansikte där du låg på min mage. Den känslan kan man verkligen inte föreställa sig, den måste man uppleva för att kunna förstå. 
 
Sju bitvis kämpiga år senare så är jag om möjligt ännu lyckligare över att du finns! Min lilla kompis. Även om varje dag innehåller minst en konflikt, så går det inte heller en dag utan att jag tittar på dig och nästan känner tårarna komma, så mycket betyder du för mig. 
 
Mamma älskar dig så otroligt mycket, glöm aldrig det!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback