24 september

Den här dagen är ett av de datum som för evigt är inetsat i mig, tillsammans med barnens födelsedagar och ett fåtal andra datum. Just idag för två år sedan så blev vi man och hustru! En av de mest sagolika dagarna i mitt liv, än idag börjar jag att småle när jag tänker på den. Att säga att mitt liv förändrades jättemycket den dagen vore att överdriva -vi hade ju ändå varit tillsammans i nästan 11 år och fått ett barn tillsammans redan- men det var ändå en väldigt känsloladdad stund i kyrkan och en fantastisk fest efteråt. Det är nåt mycket speciellt att uttala löftena där i kyrkan! 

Grattis på bröllopsdagen min snälla, goa, omtänksamma, generösa, roliga, knasiga och allmänt underbara man, jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Annica

Grattis gumman till er båda på bröllopsdagen! Det var en fantastisk dag!

2013-09-25 @ 09:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback