Onsdag

Och mitt i min första 5-dagarsvecka på jobbet! Tror det här blir bra, känns som att jag lär vara lite mer delaktig när jag är där alla dagar i veckan :-) vara med på teammöten, fredagsfikat och så vidare. Håller även på att lära mig lite fler arbetsuppgifter, kul!

I övrigt så nöter vi vidare med inskolningen, rapporterna från Danne är positiva och nu är det egentligen bara middagssovandet kvar att få till att fungera. Planen är tydligen att han ska prova sova där i morgon, spännande värre.

Just nu sitter jag på bussen hemåt, slutar ju strax före tre nu när jag jobbar 75%. Så kul att komma hem i vettig tid och hinna träffa barnen innan de hunnit bli supertrötta. Det märks att Alvar har lite separationsångest, blir mycket gnälligt när jag kliver innanför dörren och försvinner jag utom synhåll så går larmet! Men nog blir det bra :-)

Nä, nu blir det en tupplur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback