A week of many "firsts"

Ja, den här senaste veckan har varit intressant. Vi har gjort många saker för första gången! Första ambulansfärden, första gången jag på fullt allvar kan säga att mina ben inte bar mig. Vilken skräck när Alvar krampade och inte andades! Jag orkar knappt ens tänka på det igen. Nu är jag så nojig att jag till och med sovit på madrass på golvet i hans rum, av rädsla för att det ska hända nåt.

Nåja, fler "första gången": Alvar har ätit sitt livs första glass (sjukvårdspersonalen trodde inte sina öron), för första gången har Alvar sovit någon annanstans än hemma. Han har varit så duktig på sjukhuset, och vi har passat på att ligga och kika på honom när han somnat, något vi aldrig sett förr i och med att han alltid somnar inne i sitt rum, ensam. 

Ibland får verkligen ens principer fara åt fanders :-) Alvar har druckit saft, ätit glass, chips och choklad. Allt för att få i lillrackarn lite energi.

Ja fy tusan, och som grädde på moset så fick stackars Wille magsjuka på sin födelsedag. Inte mycket att göra åt, men tråkigt ändå.

Nu ska jag återvända till min sjuka familj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback