Nyårslista

Lista snattad från annstorm.blogg.se :-D


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?

Ja, började plugga på universitetet.

Höll du några av dina nyårslöften?

Kan inte minnas att jag gav några.


Dog någon som stod dig nära?

Nej, tack och lov inte.


Vilka länder besökte du?

Hållit mig hemmavid i år =)


Är det något du saknar år 2007 som du vill ha 2008?

Kunna komma mig i strl 40 på kläder!


Vad var din största framgång 2007?

Klarade min första tenta!

Största misstaget?

Att beställa en fläktkåpa istället för att fara till varuhuset och titta på den först...


Bästa köpet?

Singstar! och nya köksmöbler

Vad spenderade du mest pengar på?

Köket, renoveringskostnader + möbler


Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja, att äntligen få fara hemifrån och göra något vettigt!

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2007?

Don't give up (you are loved) med Josh Groban
Fait accompli med Tommy Körberg.


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Absolut gladare. och samtidigt ledsnare. ett år med många svängningar.


Vad önskar du att du gjort mer?

Promenerat med hundarna, varit mer på Granholmen.

Vad önskar du att du gjort mindre?

Gnällt.

Blev du kär i år?

Blev och blev, det är man väl konstant =)

Hur många förhållanden?

Lika många som vanligt =)

Favoritprogram på tv?

Du är vad du äter, Lyxfällan

Bästa boken du läste i år?

"Mig äger ingen" av Åsa Linderborg

Vad gjorde du på din födelsedag 2007?

Jobbade 


Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Möjligen att vi hade sluppit konstant pengabrist...

Hur skulle du beskriva din stil år 2007?

lika tråkig som vanligt =)

Vad fick dig att må bra?

Skolan, och hela min familj + vännerna

Vem saknade du?

Nina, Annica


De bästa nya människorna du träffade?

Mia

Årets besvikelse?

Att inse att jag inte är skapt till heltids/helyllemamma. Fast det var samtidigt en befrielse. 

Årets bästa?

Skolan.
Underbara, jobbiga, charmiga älskade gullungen.
Älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback