Scrapbooking...

...är vad jag har passat på att pyssla med under ledigheten från skolan. Men nu har mina böcker kommit, så nu är det väl bara hugga i igen. Snart.... ska göra EN scrapsida till innan dess =)

Här är gårdagskvällens och kvällens alster...





Nu ska jag påbörja en sida med snoopybakgrund, blir nog jättegulligt =)  Fast nu och nu, ska nog förresten hoppa i duschen och sen vänta på att Älskling ska komma hem :-)

Var på introföreläsning inför JÖK II idag... verkar att bli en kul kurs, vi ska bl.a jobba med autentiska rättsfall och ha seminarier kring dem. Dessutom ska vi lära oss att använda andra rättskällor än lagboken, dvs Karnov, förarbeten osv. Hur som helst, det blir nog bra =)

Åt lunch med Mia och hennes kille Ronny på stan idag, det var trevligt. Stackars Mia opererade knäet i förrgår och tog bort menisken, så hon är på kryckor. Huga! Glad att slippa sånt...

Varför, VARFÖR skulle jag drabbas av scrapbookingfeber just NU? ALLTID när man inte har tid....

Blir ingen lista idag, måste scrappa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback