Förkyld, förkyld...

....vilket väl inte är så roligt, men man får ju ta det också.

Fick min nya telefon i fredags, så jag är ganska glad ändå! :-) Än så länge är jag då nöjd med den.

Och nu har vi fått resultatet från Mejas höftledsröntgen. Det har faktiskt förbättrats litegrann, nu har hon HD-grad C istället för D. Så det är ju bra, det ökar ju chanserna till att hon kan få ett fullångt liv och slippa ha ont.

Annars knatar det på, Vilden trivs jättebra på dagis och vill INTE fara hem när vi kommer och hämtar honom :-) Hemma är han väldigt trotsig och bråkig, men man får överleva det också, antar jag.

Nej, nu ska jag gå och se om Älskling får i Vilden någon mat, det här med att äta är inte hans favoritsysselsättning just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback