-1 kg!

Sådärja, nu är man igång med denna eviga bantning igen :-) framåt går det i alla fall! Inte med stormsteg direkt, men det var inte tanken heller.

Idag hoppas vi på att få veta vårt betyg på PM:et vi lämnade in i februari! *håller tummarna* vore skönt att slippa börja trassla med kompletteringar där, vi har nog mkt att göra ändå...

IKEA var härligt, som vanligt =) For därifrån ganska mkt fattigare, men väldigt nöjd. Fast de grejorna som vi var i störst behov av fanns inte, tyvärr. Men alltid hittar man ju annat att köpa... :-D

Vissa saker är ganska typiska. När jag äntligen får ändan ur vagnen och ringer till VC för att få en tid för att kolla upp min handled, så säger tanten på Tele-Q att de inte har några lediga tider för att ringa upp mig... verkar inte vara meningen att jag ska ta mig iväg och kolla upp handleden :-/

Nu ska jag gå och försöka jaga upp Älskling ur mysiga sängen så han kan fara och hämta Vilden från dagis...

Kommentarer
Postat av: Titti

Ha en trevlig dag :)

Postat av: Sandra

Hej där i vårsolen!

Hoppas du är ritkigt tävlingssugen för du är härmed inbjuden att tävla om ett nagelackskite värde 900kr. Följ bara instruktionerna nedan:

http://flachsan.blogg.se/1207736567_tvling.html

Lycka till!

2008-04-14 @ 14:36:38
URL: http://flachsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback