Några bilder!

Jag vet att jag varit sölig, men tiden har inte räckt till för att sitta vid datorn och roa sig... egentligen har jag inte tid nu heller, men jag får väl försöka vara snabb =)





1. Utsikt från vår takterass
2. Hotellets poolområde
3. Playan!
4. Vårt hotellrum
5. MarioKart! Men jag fick spö hela tiden...
6. Reklampelare för ett stort köpcentra som vi gick till en dag då det var molnigt väder
7. Restaurang El Gaucho. Väldigt vacker, och god mat!
8. Man får röka på restaurangerna! *lycklig*
9. Jag på El Rancho, vår favoritrestaurang med skällande kypare :-)
10. Älskling har det skönt i solen.

----------------

Såja, är ni nöjda nu? :-)

Nu ska jag återgå till skadeståndsrätten, har sisådär 400 sidor kvar att läsa, så det är bäst att ligga i...

Kommentarer
Postat av: Emelie

uch... ser ut som om någon har det bra! *avundsjuk*

2008-04-10 @ 10:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback