Blev ingen uppesittarnatt inatt...

...men Wissman verkar ha klarat sig rätt bra utan min hjälp =) Skulle upp och ha körlektion i morse så jag insåg att det nog inte var smart att sitta uppe halva natten... gäller att vara alert när man ska köra! Gjorde manövertestet idag, klarade det på första försöket så det var skönt!

Tillbaka till friidrotten.... inatt ska jag göra ett nytt försök, vill se Klüfts kval i längd. Dock önskar jag att jag inte sett Kallurs lopp idag... fy så jäkla snöpligt, att ha kämpat så bra i försöken och så slutar det sådär nästa lopp.... och den där j*vla reportern som aldrig ville ge sig och låta henne gå och slicka sina sår. Det kunde han väl förstå att hon förmodligen inte var så sugen på att se sin egen vurpa om och om igen bara minuter efter att det hänt? Jaja...
Annars var det ju kul att se Isinbajevas världsrekord! Hon är fantastisk, den där tjejen. Mustafa Muhammeds lopp var ju mindre bra, men jag tror han överskattar sina krafter litegrann... Kan ändå tycka att det är bra gjort av honom att ta sig till final över huvud taget.

Förutom friidrotten så har jag faktiskt gjort en del annat idag också =) Vi har varit i Lule en snabbsväng för att köpa väggskenor och konsoler till garaget, dags att försöka få lite ordning där ute. Så när vi lagt Vilden så ska vi nog gå ut och sätta upp dem!

Nu är det läggdags för Vilden, måste gå och värma vällingen!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback