Semester!

Gud så skönt, jobbade min sista dag i går. Så nu ska jag vara hemma med Vilden några veckor tills det blir dags för skola igen.

Ikväll blir det fest med härliga skiftet från Polar. Blir nog jättekul! Ska bli intressant att se vad de har hittat på för förnedrande lekar, bara... :-)

Annars händer väl inte mycket. Eller jo för fasen, klarade ju teorin i onsdags! *hurra för mig* Sköööönt, men nu är ju det värsta, körningen, kvar...

Var till frissan i måndags, blev inte speciellt nöjd... man ska inte byta frisör om man inte är absolut tvungen! Nåja, nu har Sara slingat mig, så nu känns det mycket bättre i alla fall.

Nej, nu ska jag gå och förbereda maten till ikväll, vi ska göra grillspett. Mums!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback