Söndag

En söndag fylld med OS-tittande. Oj så atletisk man känner sig där man ligger nerbäddad i soffan och ser på när de flåsar och svettas :-) Men man kanske sympatibränner några kalorier? *haha*

Veckan som gått har varit lugn, jag och Vilden har myst på, och gått varandra på nerverna litegrann =) Vi börjar längta lite efter dagis nu.

I fredags kom Annica till byn, så förhoppningsvis får vi träffa henne till veckan! *längtar* Ska bli så kul att se hur stor lilla Ebba har blivit!

Blir ett kort inlägg det här, nu ska jag gå och se lite film med Älskling, och sen ska jag försöka hålla mig vaken till kl 3 inatt för att se Wissmans försök på 400 m... Heja heja heja!

Puss

Kommentarer
Postat av: anja

haha du e ju värre än mig på se os, jag sover då om nätterna och ser repriserna från natten iaf:)

2008-08-20 @ 21:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback