God Jul på er alla!

Jaha, så var det julafton i morgon. Skinkan står i ugnen och handlandet gjorde jag bort igår.... glömde dock hundmat, så vi måste ut och brottas en gång till... *suck*
Granen är klädd, julklapparna ligger under granen, julpyntet (det lilla jag nu använder) är framplockat. Så nu återstår det bara att vänta på att morgondagen kommer =)

Vilden fick byta säng igår, så nu har han sovit första natten i en vanlig säng! Stora duktiga killen... det sista han sa när jag lade honom var "Mamma, Wille inte trilla ur sängen!" Nej, det var ju bra... :-) Och det gjorde han faktiskt inte heller.

Nej, nu ska jag ta mig i kragen och återvända till associationsrätten... *tråååkigt*

Kommentarer
Postat av: Sara

GOD JUL gumman! vi hörs under helgen. KRAMAR

Postat av: Bea

GOD JUL :d

2008-12-23 @ 18:34:20
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Sara

Dags för en update kanske? =)

2009-01-09 @ 15:01:06
URL: http://tjollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback