Skandalöst länge sen jag uppdaterade

Men eftersom jag ändå inte får något vettigt gjort när det gäller pluggandet så kan jag väl lika gärna ta itu med det här istället =)

Tentan gick bra, klart godkänt, 42 poäng av 60. Så det är jag ganska nöjd med!

I söndags hade vi en mkt trevlig dag tillsammans med S&C. Vi lastade skotrarna och for till Brännmark! Vilden fick stanna hemma med farmor, för nu var det dags för skoterbus på myrarna! Förutom Älsklings och C:s fastkörningar så gick det riktigt bra =)

Vill verkligen ha en egen skoter, men vi får väl se om jag någonsin får råd med det... *suck* Att köra Rulles Trail Touring är inte direkt jätteupphetsande... menmen, man får ta vad man får!


Och igår fick jag våra gamla matstolar sålda! Trodde aldrig att jag skulle få vad jag hade begärt för dem, men tji fick jag =) Så när Vilden skulle hämtas från dagis packade vi ihop oss i bilen och drog till Luleå. Köpte hyllor på Biltema, så nu har vi i princip en hel vägg täckt av ett hyllsystem i datarummet! Mkt skönt att få lite förvaring här inne.

Nej, nu blev jag rök- och kaffesugen. Kanske ringa S och be om lite sällskap?

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback