Söndag igen!

I går hade vi en mkt trevlig kväll, blev bjudna till S&C på surströmming, inte dumt! Sedan ordnade jag och Älskling lite mys i soffan med tända ljus, mögelost och melodifestivalen. Heja Sanna och UT MED CAROLA!

Annars har det väl hänt lite av varje, både bra och dåligt. Igår ringde pappa och berättade att han hade fått dubbelsidig lunginflammation efter operationen han gjorde i tisdags. Tydligen hade han blivit dålig på torsdagen, och Susanne hade visst messat mig, men hon hade fel nummer, så jag fick inte veta något... Det hade visst varit nära ögat för pappas del. Så jag var såklart jätteledsen hela kvällen igår, vill inte tappa min pappa när vi äntligen har en bra relation.... Hoppas bara att han hämtar sig nu.
Sen så fick jag höra idag att en granne till Affe på Granholmen har fått cancer... hade tydligen börjat i levern och nu hade det spridit sig till binjurarna och lite varstans.... tydligen ingen bra prognos. Det är så jävla hemskt, han har tre barn som är typ 13, 11 och 4 år gamla....
Ibland undrar man om sådant här elände bara slår blint omkring sig... det verkar alltid vara fel personer som drabbas. Fast frågan är ju vem som är rätt person att drabbas av det, finns det någon? Och kom inte med snacket att det finns en mening med allt, ser ingen poäng med att rycka bort en trebarnsfar från sin familj.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

På lördag fyller Vilden 2 år! Kan bara inte fatta det.... han var ju nyss pytteliten. Kolla bara!



Helt otroligt att han kan hinna växa så mycket, utan att man egentligen märker det...

Nåja, ska komma med en mer detaljerad tillbakablick på lördag =)

Nej, nu ska jag gå och försöka hitta digitalfototidningen där de skriver om ett gratisprogram för att vattenstämpla alla sina foton... vore ju alldeles lysande, istället för att sitta och märka en och en...

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback