Äntligen är tentan avklarad!

Så oerhört skönt att jag äntligen har skrivit denna förbaskade tenta. Det kändes som att det gick rätt okej, inte lysande, men jag tror i alla fall att jag klarade den. Vore ju skönt att slippa tenta om dagen innan vi far till canaria...

Nej, nu ska jag gå och värma sonens välling och sen får jag ÄNTLIGEN lägga honom.. han är inte solstråle idag, kan man säga.

Vi har förresten fått dagisplats på Västermalm nu. Vi vet inte ännu hur vi ska göra, måste fundera under helgen.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Angående min bloggdesign så har jag testat mig fram i htmlkodsdjungeln.
Headern har jag gjort i Photoshop och Paint. Fast jag är inte så himla bra
på photoshop, så det är mest Paint. Sen så har jag bytt bakgrunden. Sökte
efter en fin bakgrund på google och hittade den jag nu använder. Sen har
jag ändrat textsnittet och storleken på texten... allt detta gör man under design
i htmlkoder. Jag har bara mixat och trixat fram min design. Ibland blir det bra
ibland blir de mindre bra. Denna gång är jag mer än nöjd! : )

Postat av: Caroline.

Om du undrar över något så är det bara att fråga. Så ska jag försöka att förklara så gott det går.

2008-01-18 @ 20:10:30
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback