Helt vanlig torsdag...

...och jag har träningsvärk.... och det värsta är att jag vet att det kommer vara mycket värre i morgon än vad det är idag :-) Första ridlektionen för terminen igår, så skönt att få komma iväg och gosa med hästarna.

Annars då? Sara har färgat mitt hår nu på morgonen, så nu är jag hyperblond =) fast åt det gula hållet, såklart... *suck* är visst omöjligt att bleka mitt hår utan att det blir gult... men vad gör man när man inte har råd att göra det hos frissan?! tur att färgen lugnar ner sig efter några dagar..

Är hundvakt idag och inatt, så nu har jag tre hundar här hemma =) Börjar vara lite trångt om golvytan trots att vi har 120 kvadrat att sprida ut oss på :-D men Paxe tar ju inte så mycket plats.

Usch, gruvar mig redan för att gå på dagis och hämta wille.... men behöver promenaden, så det är bara bita ihop!

nej, nu ska jag försöka plugga en stund...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback