Gårkvällen

blev inte mycket bättre efter att jag skrev det senaste inlägget. Det slutade med att jag satt i telefon med Älskling och grät floder :-) Men efter att vi fått prata lite kändes det mycket bättre och idag känns allt betydligt ljusare... Vi vet bara inte hur vi ska rätta till det faktum att vi aldrig hinner träffas.

Vilden fick naturligtvis ett bakslag idag, tog nästan en timme innan han trodde sig somna. Men det är kanske inte konstigt, han var ganska uppskruvad och sockerhög efter lilla Moas dop. Hoppas på att det går bättre i morgon!

Moas dop, ja. Mycket fint, med en tyst och skötsam huvudperson =) Vilden gjorde skäl för sitt smeknamn i kyrkan, men det får man ta. Dessutom fick jag träffa kompisarna L och V som jag inte sett röken av på väldigt länge! Så det var kul. Synd bara att man bara träffar vissa kompisar när det är något speciellt på gång. Nåja, sånt är väl livet kan jag tro, det går inte att hålla tät kontakt med alla de som en gång var ens nära vänner.

Nu ska jag ha myskväll med Älskling, käka lite godis och eventuellt spela lite kubb =) Han tog ledigt från jobbet i kväll för att vi skulle hinna umgås lite. Känns lite korkat att han tar ledigt när det gäller så mkt pengar, men vi är väl ganska överens om vad som är viktigast för oss....

kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback