Idag har jag...

...återigen lärt mig hur mycket jag älskar dig och vad du betyder för mig. Det är så lätt att glömma det ibland, mitt i alla småbråk och all stress som vardagen består av. De där dagarna då man knappt hinner andas ens en gång, de där dagarna då det är tufft med Vilden och du är den enda jag har att ta ut det på. De där dagarna då jag bara vill gråta för att allt är så jobbigt, dagarna då jag tvivlar på mig själv som partner och framförallt som mamma.
Då får du mig att tro på mig själv och du tvekar aldrig att visa hur mycket du älskar mig!
Det är egentligen ganska otroligt, över 7 år med varandra nu. Vi har blivit vuxna tillsammans, blivit ganska annorlunda människor än de vi var när vi blev tillsammans, och ändå har vi fortsatt älska varandra. Vi har haft tur :-)


-------------------------------------

Nu till er andra stackare som kämpar på och läser min blogg =) Jag har, hör och häpna, anmält mig till körskolan!

Ojdå, hoppas ni satt ner, men det bör ni ju ha gjort, inte så ofta man står vid datorn =) Om ni nu slog er, så skicka läkarräkningen till mig....
Ja, jag vet att det verkligen är dags för körkort! Men jag är glad att jag har väntat, jag var definitivt inte redo för att köra bil då jag var yngre. Men nu tycker jag att det är jättekul!

Annars händer det inte så mycket, typ 3 veckor till tenta så nu börjar stressen på allvar... och fortfarande har vi redovisningen kvar att genomföra, plus att vi har Barsebäck-seminariet till veckan. Kul kul....

Idag skulle jag ta en riktig pluggardag, men naturligtvis vaknade jag ju med fruktansvärd-huvudvärk-och-nästan-nackspärr... så i princip hela förmiddagen tillbringade jag på soffan. Fick inte gjort en tredjedel av vad jag hade tänkt göra, men så går det ju ibland. Måste köpa hem Voltaren T igen, mycket effektivare mot ond nacke och onda axlar än Ibumetin, och dessutom brukar de kunna hjälpa lite mot handleden.. Har ganska ordentligt ont i den just nu, men den 26:e ska jag till sjukgymnasten, så då kommer den garanterat vara i topptrim :-D

nej, nu ska jag nog se lite film och vänta och se om Älskling kommer hem tidigt från jobbet, han gjorde illa sig i axeln på träningen idag, så det blir nog lite svårt för honom att göra sitt jobb. Men vi får se...

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback