Lördag igen

Och jag har ungefär lika kul som alla andra lördagar, inte alls vill säga. Har tillbringat kvällen ensam, krattandes tomten :-) Nåja, det måste göras, det också. Sen har jag haft ensammys framför Sex and the City, längtar efter långfilmen!

Är glad att jag snart ska till sjukgymnasten, har verkligen inte bra i handleden just nu, klarar knappt att hålla telefonen vid örat. Jaja, det innebär ju att jag inte kan prata i telefon så länge, och därmed minskar risken för hjärntumörer. Inget ont som inte för något gott med sig!


------

Varför lyckas alltid ungar vrida alla ord till något sexrelaterat?! Ni kan ju gissa vad Vilden säger när han försöker uttala ordet "Krok". Just det, k*k! Inte lätt att hålla sig för skratt då, inte!


------


Har inget att göra, så nu tar jag upp min lista som jag brukade skriva förr...

Musik som spelas hos mig just nu

James Blunt - Goodbye my lover
Amanda Jenssen - Greetings from space
Linkin Park - Shadow of the day

Gör på mina lediga stunder

Övningskör

Borde

Läsa skadeståndsrätten... 2 veckor till tenta! *burr*

Men istället

Så bloggar jag :-)

Senast lästa bok

Statsrättens grunder... wiiiii vad kul!

Bäst just nu

Älskade, älskade familj och vänner

Sämst just nu

Min handled
Älsklings axel
Projekt Ommålning - VARFÖR?!
Anns flytt till Umeå... kommer sakna dig grymt mkt!

------

Idag klättrade Vilden upp på klätterställningen i lekparken alldeles själv, och sen åkte han rutschkanan ensam! Mammas stora pojke, kan inte fatta hur tiden kan gå så fort...


------

Planer för i morgon;

  • Minst 70 sidor Skadeståndsrätt
  • Eventuell familjeutflykt till Storforsen
  • Provmåla andra varvet.
------

nejni, nu ska jag spela Chainz ett tag, och sedan släpa mig i säng... Är sugen att sitta uppe till Älskling kommer hem, men då skiter sig min planering för morgondagen... Så jag får väl krypa ner ensam. *suck*

nattinatti på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback