Oj oj....

...tenta i morgon!! Hade faktiskt tänkt plugga lite idag fastän jag inte brukar göra det dagen före tenta, men hur som helst så har det då inte blivit av än så länge =)
Igår var Mia här och vi pluggade tillsammans, känns som att jag inte kan göra så hemskt mkt mer nu, kan jag det inte nu så hinner jag ändå inte lära mig det till i morgon! *försök till tröstande tanke* :-D

Om ett tag ska jag fara och hämta Vilden från dagis, har egentligen tid till sex men känner att jag längtar efter honom, har knappt hunnit träffa honom i veckan.... Nåja, nog hinner vi bli less på varandra i sommar :-) Underbara unge som har börjat prata så mkt! Nu sprutar det bara ord omkring honom. Och vilken filosof han kan vara ibland =)

Annars väntar jag mest på att höra ngt från VC så jag får veta om det blir ngt ultraljud på handleden eller vad som annars ska göras.  Är duktigt less på att ha ont nu, har blivit så mkt sämre senaste månaderna.

Snaaaaart är dessa tentor avklarade, mindre än en vecka nu!

Nu ska jag gå och göra nåt vettigt en stund innan Vilden ska hämtas.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tjo bruttan!! Dags för en update kanske? =)

Puss Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback