Utmaning

Fick en utmaning av Ann!
 

För 5 år sen:
Då var jag 18, snart 19...
Skulle precis avsluta mitt tredje och näst sista år på gymnasiet. Spelade teater och, precis som Ann sa, struntade högaktningsfullt i alla andra ämnen =). Tror dessutom att jag ganska nyligt hade flyttat hemifrån, men minns inte säkert...

För 3 år sen:
Då var jag 21, och ganska exakt vid den här tiden skapades det ett litet liv i min mage, men det visste vi inte om än =) I övrigt gick jag arbetslös och var ganska allmänt missnöjd med livet. Var även på antagningsintervju till Journalistskolan i Kalix.

För 1 år sen:
Höll jag på att förgååååås av leda över att vara mammaledig, det är nog det tråkigaste jag gjort i mitt liv. Jag hade börjat hoppa in och jobba lite på Polar för att spara föräldradagar.

För 3 månader sen:
Hade jag ganska nyligen klarat av min första termin vid Universitetet, Rättsvetenskapliga programmet. Skrev nog min andra tenta ungefär vid den tiden...

Igår:
Var jag på skolan och pluggade. Sedan for jag hem för att umgås med Vilden, och när jag lagt honom så satt jag och Sara och spelade kort och sen sjöng vi lite Singstar!

Imorgon:

Plugga på förmiddagen och hata Älsklings jobb på eftermiddagen. Ungefär som vanligt =) Och längta till att gå ut på Kanis, premiär där i morgon nämligen..

Om ett år:
Så hoppas jag att jag klarat av mina första två år på Universitetet utan att ha alltför många tentor släpande =) Förhoppningsvis har även jag och Älskling lyckats hitta ett sätt att leva vårt liv utan konstant stress...

jag utmanar; Anja och Sara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback