Utmaning från lillebror

Fick en utmaning från Lillebror!

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

JAG...
... älskar vitt, svart, ek och rostfritt, om man ändå kunde inreda hela huset så!
... är rätt vass på SingStar
... skulle lätt bada varenda dag om jag hade möjlighet.
... gillar tv-serier, framför allt SATC, Vänner, Greys och Prison Break
... har läst hela Sagan om Isfolket (47 böcker) ungefär åtta gånger
... gråter ofta till film
... skulle kunna äta vitlök till nästan allt. Varje dag!

Jag utmanar Syster, Ann, Sara och sen tog det slut folk jag känner som bloggar =)

Kommentarer
Postat av: Sara

ja, jag vet att det även är dags för mig.... men det är faktiskt längre sedan du uppdaterade =)

kommer förbi på en kopp i kväll



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback