Knasig utmaning

som jag fått av tjollis.blogg.se

Gör såhär:

Förnamn = Mellan namn
Efternamn = Närmaste granne
Hemstad= senaste bussbesöket
Ålder = mammas ålder
Yrke = pappas yrke
Intressen = det du avskyr
Du har lika många barn som du har piercingar ( örhängen räknas )
Hårfärg = tröjans färg
Ögonfärg = byxornas färg
Musiksmak = sånt du inte tål
Idol = den du senast lyssande på

Jag heter Helena Berg och bor i Luleå. Jag är 54 år och jobbar på materialförrådet, jag älskar att vara bakis och trött. Jag har svart hår och blå ögon och har 2 barn. Jag älskar att lyssna på jazz och hiphop och min idol är Abba

Den här gången nämner jag ingen vid namn, utan jag utmanar den som har lust! (allt för att skona dig, syster! =))

Kommentarer
Postat av: Anja

uppdatering tack:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback