Kort inlägg

Tar 5 minuters paus i pluggandet och tänkte att jag skulle passa på att uppdatera lite. Kämpar på med handelsrätten, fick panik igår när jag insåg hur mycket jag kommer ha att göra november-januari...menmen, sånt är livet. Jag pluggar ju helt frivilligt så det är bara härda ut! =)
Fick besked om PM:et, som vi lämnade in för ett tag sen, idag. Klarade det, puh! Skönt att slippa kompletteringar, det skulle nog göra att man knäade.

Renoveringen går framåt, i måndags var S här och tapetserade det sista i hallen, så nu gäller det bara att få listerna klara så är det rummet FÄRDIGT! Skönt, mycket skönt. Köket spacklade vi igår, och idag ska vi förhoppningsvis slipa alltihop så att det är färdigt för tapetsering när S har tid att göra det.

Och på lördag ska vi fara och se
Magnus Betnér på Kulturens Hus i Luleå! Ska bli superkul, har velat se honom live länge.

Nej, tillbaka till Utmätningsuppgiften.

Kommentarer
Postat av: D

Hur var Betnér? Och ja, juridik är rätt skoj :)

2008-11-04 @ 19:30:13
Postat av: Sara

Nu börjar det vara dags för uppdatering och kanske några kort på alla dina vackra rum, eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback