Haha, så kass jag är!

Gick just in på studentportalen och kollade mitt tentaresultat, och det var faktiskt ÄNNU värre än jag trodde när jag lämnade tentasalen. Jaja, egentligen har det hellre så än att jag misslyckas med ett eller två poäng. Nu ska jag i alla fall börja plugga till omtentan; Gör om, gör rätt får bli mitt motto den här gången =)

Har varit på gymmet på morgonen, och nu ska jag försöka plugga relativt intensivt till klockan två, då vi ska hämta Vilden på dagis och sen dra iväg till stan för att inhandla nya byxor till Älskling och förhoppningsvis gympaskor till Vilden.

Ställde mig på vågen idag och plockade även fram måttbandet, så nu kan jag inte blunda för fakta längre. Dags att gräva fram den där självdisciplinen som (väl??!) finns någonstans långt där inne och göra ngt åt det här... synd bara att godis är så förbaskat gott =)

Nej, bäst att försöka få ngt vettigt gjort..

Hej med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback