Nu är det officiellt......

....jag är en tvättäkta idiot! Hur fasen kunde jag vara så klantig och sumpa tentan i Allmän Rättslära?! Känner att paniken börjar komma nu, omtenta i Allmän rättslära 16 maj och sedan den där j*vla tentan i Beskattningsrätt den 1 juni. Just nu känns det inte som att jag har någon chans öht att klara någon av dem, och motivationen tryter verkligen... Alltihop känns så meningslöst just nu. Det tar verkligen emot bara att sätta sig vid skrivbordet, och att öppna beskattningsböckerna är mer eller mindre oöverkomligt! Om jag ska ha en chans att klara Allmänna Rättsläran så måste jag egentligen sätta igång och plugga om hela skiten igen nu, men det innebär i så fall att jag får offra beskattningsrätten. Förstår bara inte hur jag ska kunna klara båda....

Nej, nu ska jag sluta sitta här och gnälla och istället försöka komma på någon sorts plan för hur jag ska kunna göra det omöjliga möjligt...

Hej med er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback