Sååå sjukt sugen...

...på en utlandsresa till hösten! Men allt hänger ju på sommarjobbet; inget jobb, ingen resa. Så vi får verkligen hoppas att Han Där Uppe tycker att jag skött mig på sistone och belönar mig med kneg.... Men säker kan man ju aldrig vara.

Om det blir så att vi far så alternerar vi mellan Mallis och Grekland, jag och Lo har ju pratat lite löst om att vi ska fara tillsammans alla 4, och i så fall så låter det som att det blir Mallis. Men om jag och Älskling far själv så kan det nog hända att det blir Grekland, är ju lite billigare (och lite svalare, det skulle nog Älskling uppskatta). Fast å andra sidan, är det någon som har koll på hur dyrt det är att leva där? Själv har jag ingen aning, har aldrig varit i Grekland...

Pluggandet är ju en annan historia just nu... får inget, och då menar jag INGET gjort... Det är så fruktansvärt trååååkigt... och dessutom så gör bara tanken på omtenta i maj att jag blir alldeles matt.... nåja, det går som det går!

Nu ska jag försöka släppa utlandsdrömmarna och få ngt gjort en stund, kl 11 ska jag iväg och fika med tjejjorna. Det ska bli roligt, för det är GRYMT länge sen!

Hej med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback