Sjukt...

... är det här hemma. Vilden fick magsjuka natten mot söndag, och sen så åkte jag dit måndag natt... Jag är väl på bättringsvägen, med med Vilden verkar det även vara något annat som är på tok. Han kräks nämligen fortfarande, 4 dagar senare och har jätteont i magen. Vi for in akut igår kväll och då fick han ett klyx eftersom vi trodde att kräkningarna berodde på förstoppning, men med tanke på att han fortsatt kräkas idag så verkar det ju vara något annat... Har tid på Barn i Sunderbyn kl 8.30 i morgon, hoppas på lite svar då... just nu ligger han och sover, svårt för honom att bli utvilad när han vaknar då och då för att kräkas eller pga magont..

Nu ska jag lägga mig och vila en stund och försöka stävja illamåendet...

Kommentarer
Postat av: Mia

Krya på er! Vi ligger i feber o förkylning här, typiskt att det ska komma nu när man klarat sig hela vintern... Men men...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback