I morgon, i morgon...

...blir det tillbaka till vardagen igen, med skola och dagis. Vilden har visserligen haft en mjukstart idag med bara fyra timmars dagisvistelse, men i morgon blir det långdag. Han har varit så trött idag efter den lilla stund han var på dagis, så gudarna vet hur trött han är i morgon kväll!

undrar vart den här sommaren tagit vägen? Var på gymmet idag för första gången på länge. Visserligen visste jag ju att det var ett tag sen jag var dit sist, men att det var över två månader sedan trodde jag inte. Men veckorna har bara flugit förbi, trist med tanke på att detta varit första sommaren som jag faktiskt gillat. Brukar ju annars vara en höst- och vintermänniska, så icke i år. Blir tungt nu när ljuset och värmen försvinner och innan skotersäsongen kommer igång. Längtar redan efter första turen på min järngris!

Första höstmyskvällen igår, med kladdkaka och tända ljus överallt i huset. Vi intog soffläge och kollade på Good Luck Chuck. Hade väl varit en rolig film om inte huvudpersonens bästa vän hade funnits.

I lördags drog jag, storasyster och lillebror en roadtrip till Ume. Sen lämnade vi lillebror där och drog hem, jag och syster. Har väntat otåligt hela dagen på ett telefonsamtal från lillebror för att få veta hur det gått, han har ju fått jobb i stora Huvudstaden. Vet inte hur förtjust jag är i att han tänkt bosätta sig där, men jag har ju inte mycket att säga till om i frågan =) Men sakna honom kommer jag att göra. Tur att man redan sen tidigare är van vid att inte träffa honom så ofta, då blir det mindre jobbigt.

Nu ska jag ta mig i säng, måste ju faktiskt ställa klockan i morgon för att få iväg Vilden till dagis och mig själv till bussen.

Sov gott allihop!

Kommentarer
Postat av: Sara

Nu har jag uppdaterat så då är det väl din tur... ;)

2009-09-07 @ 12:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback