Perfekt städardag idag

så det är precis vad jag håller på med! Hemmet är minst sagt i behov av omvårdnad....

Med hösten så dyker mina renoveringscravings upp som ett brev på posten! Jag förutspår att jag om max en månad står och målar tak dagarna i ända. Furutaket i allrummet skriker efter en rejäl mängd vit färg, liksom lister, foder och dörrar... snaaaart är mitt hem furufritt, ärad vare Gud i höjden! Måste bara hitta en snygg tapet till allrummet också. Funderar på att bara tapetsera väggen där kaminen står med någon häftig tapet, och sedan måla resten.

Någon som vill köpa en
Noresundspegel från IKEA? Ge mig en hunka så är den din sen =) Passar inte riiiktigt in i stilen jag vill ha här hemma... Tänkte sätta den här och den här bilden där spegeln har suttit... eller vet inte om det blir just de där, men några bilder ur serien BILD i alla fall =) de är verkligen supersnygga!

Nej, nu tror jag att golvet har torkat såpass att jag kan lämna datarummet och börja dammtorka...

Hoppas ni har en trevlig dag! Och missa inte herrarnas spjutfinal i eftermiddag, Thorkildsen är klart sevärd... på många sätt =)

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha... Om en månad har inte du tid att fixa hemma ska jag säga dig ;) Då ska vi plugga o plugga tills vi ser i kors :P

Postat av: Anonym

Men Lisa...du sa ju åt mig att idrotten var viktigare än att titta på alla snygga karlar. Hahaha!

2009-08-24 @ 18:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback