Lär nog få lägga bloggen (och resten av mitt liv) på is...

Det var vad jag insåg när jag kollade upp mitt schema för våren nyss! Vad sägs om föreläsningar minst två, oftast tre dagar i veckan, med minst två föreläsningar per dag? Det kanske inte är så mycket egentligen, men för mig som är van vid kanske två pass i veckan så är det MYCKET. När man dessutom betänker att jag på något magiskt vis ska hinna skriva uppsats under sista läsperioden samtidigt som jag läser arbetsvetenskapen, så inser man att det här nog blir tufft.. Menmen, jag får försöka ha i åtanke att det här är SISTA TERMINEN, och sen är jag färdig rättsvetare! Visserligen återstår ju problemet att få sig ett jobb, men det orkar jag inte tänka på just nu.

Så jag återkommer väl nån gång i juni kan jag tänka mig :-)

Annars är livet ganska stillsamt just nu, jag sitter i soffan framför en flammande brasa och försöker läsa en av böckerna till fastighetsrätten. Älskling och Vilden är i Lule med kompisar och gör Leos osäkert =) Hoppas det har gått bra, Vilden var inte på världens bästa humör i morse märkte jag. Förhoppningsvis tar han sig en powernap i bilen på vägen hem så att han orkar med sig själv fram till läggdags...

Julen har varit bra. Lillvilden fick många fina julklappar, varav han kanske har rört fyra, än så länge.. *suck* Han är inte det minsta intresserad av att leka, har jag konstaterat. Sitt nya dataspel har han dock suttit framför en hel del, men det var lite för svårt för honom så man får hjälpa till ganska mycket. Helikoptern och lyftkranen har dock fått jobb litegrann!

Nej, nu ska jag komma igång med den där boken så den kanske tar slut nån gång =)

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Anette

Tur att lucas inte köpte en leksak då :) när man inte träffas så ofta e ju risken stor att man råkar köpa något om han redan har :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback