Lördag!

Japp, då var ännu en tråklördag snart till ända =) Men den här dagen har faktiskt varit rätt okej, frånsett att Vilden kom på att han skulle vakna kl 06.30... Han har verkligen inget vett, på helgerna är det ju meningen att man ska SOVA UT! Nåja, för första gången gjorde jag faktiskt så att jag gav honom vällingen och sen gick jag och lade mig igen... han kom faktiskt och lade sig med mig en stund, tror till och med att han halvsov en minut eller två =) Så klockan var halv nio innan han lyckades tjata mig ur sängen. Då hade han visserligen rivit ut halva garderoben och större delen av en stooor kartong med sagoböcker, men vad gör det? Jag fick ligga och dra mig i alla fall =)

Har haft en trevlig kväll, Louise kom förbi och hälsade på, så vi har suttit och surrat i nån timme =) Det är märkligt att det ska vara så svårt att hinna umgås, men när båda har småbarn så är det inte alltid så lätt att hinna med att träffas. Men nu gjorde vi så att hon som sagt kom hit, och så for Älskling upp till Mange. Alla nöjda!

Hittat en ny älsklingslåt för övrigt.




Igår kom äntligen mina traderafynd, två superfina muggar designade av Mark Levengood och East street tatoo för Höganäs!



Är så kär i dem att jag inte vill dricka kaffe i något annat!


Nej, nu tror jag att Älskling kom hem, dags att gå och kramas!

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback