Stackars liten kille inatt

Ja, det blev väl ungefär som förväntat, inatt när jag tog upp Vilden för att kissa så brände jag mig nästan på honom. Jahapp, bara börja leta fram Ipren, ta bort täcket ur påslakanet och försöka få i honom medicinen utan att han vaknade alltför mycket. Det gick ju förstås som det gick, så det slutade med att jag och Älskling låg i sängen och hörde Vilden surra och sjunga i ca en timme innan han behagade somna om =)

Idag har han dock inte haft någon feber, men han har varit trött och hängig så han fick stanna hemma från dagis. I morgon är det bara återvända till vardagen dock, jag ska in till skolan och ha övningspass i familjerätt. Som vanligt så har vi sena eftermiddagspass, vilket innebär att Volvon får jobba hårt för att hinna få mig hem i tid för stallet. Ska dessutom hinna hämta Vilden eftersom Älskling jobbar eftermiddag i veckan. Som tur är så har jag ju världens bästa mamma som tar hand om Vilden och lägger honom medan jag är iväg och roar mig med hästarna =)

Känner julklappsångesten komma smygande. Inte för att det är ett så stort projekt för oss egentligen, är väl bara Vilden det ska köpas klappar åt, men ändå. Förmodligen lär ju det här sluta med att vi står där veckan före julafton och får trängas med alla andra som är sent ute. Nåja, som man bäddar får man ligga =)

Nej, nu ska jag se film med Älskling en stund, och sen är det dags för sängen!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback