Ny utmaning mina vänner! :-)

Jag vet, jag är sjuk på något vis, men jag gillar utmaningar! :-) och för att kunna utmana andra så måste man ju själv genomföra utmaningen, så här kommer det en som jag hittade när jag surfade runt..


Regler:
1. Länka till den som har utmanat dig (kan jag ju inte göra då jag själv börjar kedjan:-))
2. Berätta 8 sanningar/vanor/ovanor om dig själv
3. Utmana 8 personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de 8 personernas bloggar, så att de vet om utmaningen.

Okej, sanningar om mig...

  1. Jag är nagelbitare så det sjunger om det, lyckas dock hålla det i schack i långa perioder, ända tills det närmar sig tentaperiod :-)
  2. Jag är snart 25 och älskar fortfarande Doktor Snuggles...
  3. Jag är en magsovare som kräver MYCKET utrymme i sängen, otroligt att Älskling ryms öht.
  4. Jag skulle gärna lära mig att skruva i bilar om jag bara hade tiden!
  5. När jag pluggar så måste jag ha ngt att tugga på, kan kanske vara en del av orsaken till viktuppgången.. :-)
  6. Jag älskar att spela höööög musik i bilen.
  7. Jag gråter väldigt ofta till filmer och TV-serier, framförallt Grey's anatomy.
  8. Jag skulle kunna sitta och snusa Vilden i håret hur länge som helst, finns ingen som luktar så gott!
Hmm.. tror inte jag har 8 bloggkompisar att utmana, så jag kastar helt enkelt ut den i cyberrymden och hoppas att någon antar utmaningen! Så behöver ingen gruffa på mig över alla utmaningar heller =)

Kommentarer
Postat av: Linn

Har lite svårt att inte tänka på IKEA eftersom vi ska dit nästa helg, så det är kanske inte konstigt att det kom med i två sanningar :) Fick en känsla förra veckan att det var en tjej. Så just nu får magen vara en hon

2009-02-17 @ 22:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback