Söndag

Helgen har varit bra. Igår så drällde jag och Vilden runt på förmiddagen, var iväg till A och tiggde kaffe bland annat. Sedan var vi på affären och därefter drog vi upp till Kanis för att åka lite bob =) och för att se om J och K skulle ha ihjäl sig på madrasserna... tack och lov så gick det vägen! =) Sedan hem, mata Vilde och lägga honom för middagslur. Därefter kom J, K och S förbi, så då blev det lite kaffe och surr. På kvällen hämtade jag Mor, som skulle sova hos oss eftersom lilla lillasyster skulle ha FEST... storasyster har ej accepterat detta än.. ;-)
Kvällen tillbringade jag, Mor och S med att slinga hår, dricka vin och snacka om allt mellan himmel och jord. Mkt trevligt!

Vaknade av ett SMS från S i morse där hon frågade om jag var sugen att fara på en skotertur.. sagt och gjort, på med kläder och alla andra attiraljer och sedan bar det iväg. Vi körde till Arvidsträsk och hälsade på S pappa och katten Sixten =). När jag kom hem var jag och handlade och därefter for jag på gymmet.. fyra timmar skoter plus gym känns i musklerna kan jag meddela =)

Nu ska jag umgås med Älskling ett tag innan det är dags för sängen... Ska in till skolan varenda dag den här veckan, fy vad jobbigt...

puss!

förresten, -1,9 kg sen i måndags!

Kommentarer
Postat av: Mia

Sluta gnäll om skolan, jag vet hur roligt du egentligen tycker att det är :)

2009-02-02 @ 16:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback