Tisdag

Började dagen med ett besök på gymmet, inte dumt! Man har betydligt mer energi för att komma sig igenom dagen efter en sådan start. Därefter bar det av hem och in i duschen, innan jag hoppade i bilen igen och drog till Lule. For först till Mia för att gratta henne på födelsedagen, och sedan for vi till skolan för ett (blunda nu Mia, för nu ska jag vara negativ!) absolut meningslöst övningspass... Den här j-vla beskattningsrätten kommer förfölja mig i flera år...

Veckans planer består i att lyckas läsa materialet till seminariet om Ekelöf, och dessutom att läsa och förstå det jäkla rättsfallet från 1952. och sedan skriva ett PM i ämnet. Dessutom hade jag även tänkt hinna skriva PM:et till Strömholmsseminariet. *puh* Och någonstans i den här härvan ska jag dessutom få in en bok i rättsfilosofi.. Nåja, det ska väl ordna sig =)

Nu ska jag kopiera dagisschemat så att vi kan lämna in det i morgon, och sedan ska jag vänta på Älskling!

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det låter bra!

Postat av: Mia

Haha... Jag som faktiskt tyckte att det inte var meningslöst, om än man inte förstod ngt igår så klarnar det förhoppningsvis med hjälp av anteckningarna sen :) Oj jag åt så mycket fika igår o idag skiner solen så man vill bara uuut... Men inte har vi tid med det ;)

2009-02-11 @ 10:10:52
URL: http://minivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback