Två problem mindre!

Yes, klarade arbetsrätten också! Skönt, nu kanske det går bättre att bara blicka framåt mot nästa tenta istället för att gå och vänta och oroa sig. Hade kunnat vara mer nöjd med själva poängen, men huvudsaken är ju ändå att jag klarade med god marginal. Hade varit tufft att ha en omtenta hägrandes någonstans i framtiden, med tanke på den arbetsbörda vi har redan nu.

Såja, det var dagens skryt det :-)

Har jobbat på med Ekelöf-texten idag, men den är svår att förstå sig på.. tror att jag måste försöka lägga mindre krut på den och mer på rättsfallsseminariet och Strömholmseminariet. Men jag tycker mig sakna motivation över huvud taget just nu, det dyker hela tiden upp så mycket annat som jag bara MÅSTE ta itu med direkt istället för att plugga =) Som nu t.ex, blogga istället för att plugga... =)

Sitter just nu mest och längtar efter nästa avsnitt av Grey's anatomy, blir tydligen en Grey's/Private practice crossover.. kan bli spännande!

Nej, nu ska jag gå och hänga lite tvätt, och sen ska jag förbereda middagen så att det bara är att börja med den när jag hämtat Vilden på dagis. Hämtar honom halv fem och ska iväg till stallet strax efter sex, så jag måste vara lite effektiv...

Hej med er!

Kommentarer
Postat av: Mia

Det är obligatoriskt att skriva vad du lagar om du ändå skriver att du ska fixa middag ;) Min idétorka är det ständiga problemet o Rs svar varje gång vi inte kommer på ngt "ä vi beställer en pizza", då vet han att jag snabbt kommer på ngt annat :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback